Wednesday, March 22, 2017

Lazada's Birthday Blogger Contest

Assalammualaikum..

Teruja pula nak join Lazada's Birthday Blogger Contest nie...manala tau ada  rezeki bole dapat wishlist yang dihajati nie... :))


Untuk  contest ne kena jawap empat (4) soalan seperti berikut...

1. What do you love about Lazada Malaysia? 
     Apa yang korang suka pasal Lazada?


Memang la suka shopping online kat Lazada nie ...kalau dah terjebak mesti jatuh cinta dan  terus bershopping kat Lazada maklumlah amat mudah semua dihujung jari anda...senang difahami...penghantaran yang tepat pada masa... dan paling best bila free delivery walaupun kekadang ada kos penghantaran tapi masih dikira berpatutan....semenjak  bershopping di Lazada belum ada masalah kualiti barangan...alhamdullillah..:) Pendek citer memang la berbaloi shopping kat Lazada nie  masa pun jimat tak perlu nak bersesak2 kat pasaraya sebab macam-macam ada di lazada seperti berada di shopping mall yang penting RM je hehehe....:)


2. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 
    Tiga produk Lazada dari Lazada Malaysia (tiga barang kegemaran korang)



 Ini adalah wishlist yang pertama,,,
 Panasonic Inverter Double Heater Grill Microwave Oven NN-DF383B
 Lama dah teringin microwave,,,yang special microwave ni boleh grill pula...dan ada turbo  defrost..senang kerja nie...:)

Untuk yang  kedua pula  saya nak yang nie...Nikon D3300 24.2MP Black + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR II Zoom Lens + 8GB + DSLR BAG
sebab nyer ...kat bawah nie hehehe  CnP jer....

Super Easy to Use
New to the DSLR scene? Not to worry, the D3300 is so easy to use, even amateurs can operate it with relative ease. Can't get the whole scene into your frame? Turn on Easy Panorama Mode and pan across the scene—the D3300 will capture the entire view as a high-resolution panoramic image. It's that easy! Furthermore, Guide Mode gives step-by-step help when you need it and you can easily get creative with built-in Image Effects, filters and more. You even get to choose which colour you want for your D3300

Untuk yang ketiga pula ...dah lama nak beli sebab wiring untuk water heater kat bilik air tu dah bersawang...lagipun sekarang nie musim hujanla...sejuk la nak mandi pagi2 nie... klu dapat pasang water ini excited sikit nak mandi pagi2 ...hehe :)


3. How do you think Lazada Malaysia can improve? 
    Apa yang boleh dipertingkatkan lagi oleh Lazada Malaysia?

Sepanjang bershopping di Lazada nie  memang belum hadapi apa masalah tapi  mungkin ada usaha yang boleh dipertingkatkan oleh Lazada di masa akan datang dimana  Lazada boleh pertimbangkan barangan yang  kurang mendapat bintang dan  tidak mendapat review yang baik juga kualiti yang rendah  perlu la dihentikan jualannya..agar pembeli tidak rasa tertipu.



4. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 
    Ucapan selamat hari lahir dari korang untuk Lazada Malaysia

HAPPY BIRTHDAY LAZADA 

Selamat Ulang tahun yang ke 5....cepat betul membesar yer...semoga banyak lagi barangan berkualiti yang akan dipasarkan di Lazada dan selalu2 lah memberikan diskaun pada loyal customer anda ..tahniah lazada!!


Untuk menyertai bole klik  link nie semua terma & syarat2 ada kat sini. :))  23rd March dah
abis contest nie jomm cepat2 :)



2 comments:

Anonymous said...

Good luck n all the best..

I am LZ said...

Good luck nam@along 😍
Semoga ada rezeki..

Setuju dengan pendapat nam@long, produk tak berkualiti tak perlu dijual andai terbeli memang rasa ditipu 😉

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...