Monday, November 21, 2011

Wah..lamanya diamkan diri..:)

Salam..terasa lama betul tak jengok2 blog kawan2 yg lain apatah blog sendiri yang naik bersawang.. akhir2 tahun nie tetiba bz lak.. baru balik dari Besut ,Tganu..atas tuntutan kerja..ni kali ke 4 dalam tahun nie sampai kat Besut..dan yang penting kenyang makan..dengan pelbagai makanan yang sedap2 kat Besut nie..pagi2 je dah sarapan nasi minyak..tengahari pekena ayam kg berempah & nasi kukus..malam layan ikan bakar lak..aduihh punah segala usaha diet ku..time nak balik sempat tapau kepok losong & kepok2 ikan..datang bawa 1 beg..balik 3 beg..siap beli beg lagi..cuma cuaca yang x berapa bagus sbb monsun sudah datang..tiap2 ari ujan jer..wpun ujan tapi sempat gak..singgah KB..pasar khatijah lagi..he he ni sebab sorang ofcmate tu x pernah smpai lagi..alang2 dah masuk KB...singgah la kejap..sebelum terbang ke K.L.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.